DE GROTE CLUBACTIE

/, PR/Sponsor/DE GROTE CLUBACTIE

Deze week vooral extra nieuws over het Superlot en wat extra informatie over allerlei prijzen die er te winnen zijn.logo-gca

 

Superlot, super voor de vereniging en super veel kansen op een prijs!

 

Ben jij de ondernemer of particulier die een boost aan de verkoop wil geven? Het superlot is ook dit jaar weer te verkrijgen. De Superloten zijn met recht super voor de vereniging! Ga maar na, van elk Superlot gaat

€ 120,- naar de clubkas (prijs van een lot is € 150,-).

 

Wat krijg je er zelf voor?superloten

 

  • Je hebt recht op 50 normale loten en dus 50 kansen op diverse prijzen (hoofdprijs € 100.000,00);
  • Je wordt vermeld op de speciale banner die het hele seizoen te bewonderen is in ons clubhuis;
  • Je wordt vermeld op diverse sociale media en uiteraard in Het Kontakt.
  • Onder alle verkochte Superloten wordt eenmaal het Superfeest (voor SV De Rijp en haar leden) t.w.v. € 5.000,- verloot met DJ’s van Veronica!
  • Je hebt tot 17 november as. de tijd om een Superlot te kopen.

 

Prijzen loten

De eerste 3 prijzen van de Grote Clubactie waar elke koper dus kans op maakt zijn:

  • Hoofdprijs van € 100.000,-
  • 2e prijs een Volkswagen UP!
  • 3e prijs een reischeque van € 2.500,-

radio-veronicaDurf jij die € 1.000,- van Veronica te pakken?
Leuk initiatief van Radio Veronica, waar elke lid van onze vereniging gebruik van mag maken. Wie durft?

De mooiste uurtjes van de week beleef je op de club. Wat was jouw mooiste uurtje? Deel het op mooisteuurtje.nl en wie weet win jij € 1.000,- voor jouw club!

#mooisteuurtje

Wat was jouw mooiste uurtje bij de vereniging? Die ene overwinning? Het eerste optreden van jouw kind? Of gewoon het samenzijn met jouw sportvrienden? Maak kans op € 1.000,- voor jouw club! Deel jouw foto of filmpje op social media met #mooisteuurtje of plaats het op mooisteuurtje.nl.

 

Volgende week meer over de gratis film en misschien al wat eerste

resultaten ……….… succes met de verkoop!

2016-10-10T21:05:46+00:00maandag 10 oktober 2016|Jeugd, PR/Sponsor|